computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011

.: نسخه نهایی Skidrow + کرک :.

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad عنوان نسخه دوم از سری بازی های Red Orchestra می باشد که در سبک FPS یا به طور کامل First Person Shooter می باشد که داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم است. در نقش یک آزادی خواه باید به سراغ مأموریت های دشوار می روید. با اینکه سبک بازی اکشن و FBS می باشد ولی در حین بازی متوجه تله های فریبنده ای می شوید که همین امر می تواند گیمر را به چالش وا دارد. طبیعی گرایی در بازی به اوج رسیده است به طور نمونه وقتی توسط یک تیرانداز زخمی شده و آسیب می بینید ادامه مراحل و انجام مأموریت بسختی پیش می رود که باید کاورگیری کرده و منتظر بهبود زخم های خود باشید و پس از کسب سلامتی خود ادامه مأموریت ها را دنبال کنید. در بازی انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف همچون اسلحه های گرم و سرد، رادیو برای خبرگیری از مناطق درحال جنگ، نقشه برای راهنمای مسیر و حتی Rockt ها برای جنگ دور در بازی به چشم می آید. می توانید تیم جاسوسی به جبهه رقیب برسانید و همچنین توسط شناساگرها، جاسوسان را شناسایی و توسط موشک و راکت ها آنها را نابود کنید. در بازی ایده های جدیدی همچون سیستم Ranking را مشاهده می کنیم که وظیفه رتبه بندی کاراکتر را دارد، بدین ترتیب که هرچقد در حین مأموریت دچار اشتباه کمتری شوید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و بالعکس. در ارتباط با گرافیک بازی جای حرفی باققی نمی ماند، چرا که بازی از موتور گرافیکی فوق العاده پیشرفته بهره می برد و صحنه هایی زیبا از درگیری بین دو ارتش یا دوسرباز را مشاهده خواهید که نظیر آن را کمتر دیده اید. صداگذاری بازی باعث طبیعی تر جلوه دادن آن شده است. هم اکنون نسخه نهایی و Skidrow این بازی زیبا را که طبق درخواست کاربران عزیز، آماده شده است از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

پوریا سرمستی یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011

 

دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011

.: نسخه Reloaded + کرک :.

دزدان دریایی از قلعه پرواز و با هدف حکومت بر دریاهای آزاد سوار بر کشتی های خود راهی اقیانوس شده اند. ناخدای کشتی کاپیتان ادی فرماندهی گروهی از طمع کاران را برعهده دارد که به قصد غارت و کسب مال و اندوخته با وی همراه شده اند. گروه در پی این سفر پرماجرا و پس از طی فاصله های زیاد به جزیره ای ناشناخته می رسند و با حضور در این جزیره متوجه برخی اتفاقات غیرمعمول و وجود منبع های بزرگ گنج می شوند و همه این اتفاقات با یک سردرگمی به سراغ گروه می آید و باعث ایجاد هرج و مرج بسیاری در بین گروه می شود. سرنوشت تیم کاپیتان ادی چه خواهد شد؟ آیا این جزیره می تواند منبع تجارتی برای او و گروه طمع کارش باشد؟ امیدی به وفاداری خدمه به کاپیتان است؟ این جزیره یک دام است یا نه واقعا تابحال کسی پا به این جزیره نگذاشته است؟ جواب همه سوالات را در بازی و طی پیمودن مراحل بسیار زیبایی خواهید یافت. وجود دو سبک Single Player و Multi Player و همچنین وجود نقشه های گسترده در بازی باعث نامحدود بودن بازی شده است. گیم پلی عالی و انعطاف پذیری کاراکترهای بازی، داستانی سرگرم کننده و آمیخته با سبک اکشن، سلاح های متعدد و متنوع، مراحلی بسیار متنوع در مناطق مختلف و جنگل های سرسبز که گیمر را به وجد خواهد آورد. به لطف موتورگرافیکی GRACETM که بازی را همراهی می کند توانایی های گرافیکی فوق العاده ای به بازی افزوده است. وجود موجودات و اشیای جادویی و حتی زره های زیبایی که کاراکترهای بازی به تن دارد به شکل زیبا و با ظرافت خاصی طراحی شده است. در بازی با موجودات دایناسور شکلی نیز مواجه شده و باید به سراغ جنگ تن به تن با این موجودات بروید. شنا کردن، قایق سواری و مبارزات سخت از جمله کارهایی است که در این بازی انجام می دهید. Two Worlds II  در ژانویه 2011 ارائه شد و حال عنوان Two Worlds II Pirates Of The Flying Fortress در سپتامبر 2011 منتشر شد تا گستردگی و ظرافت کاری استدیوی Reality Pump و کمپانی ZUXXEZ Entertainment AG را به رخ بکشد. پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب تصاویری از محیط این بازی زیبا را مشاهده نمائید. نسخه معتبر Reloaded به همراه کرک این بازی را می توانید هم اکنون برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی کم حجم اکشن و شبیه ساز جنگ SwitchFire

 

دانلود رایگان بازی کم حجم اکشن و شبیه ساز جنگ SwitchFire

SwitchFire عنوان یک بازی اکشن و استراتژی شبیه ساز میدان جنگ است که توسط کمپانی  Frogster Interactive حمایت شده و انتشار یافته است. بازی با سبکی اکشن شبیه سازی شده از جنگ های دونفره است که در آن کشوری نیروهای خود را که به امکانات پیشرفته ای مجهز کرده است وارد میدان جنگ می کند تا در برابر کشور رقیب ایستادگی کند. به هریک از بازیکنان حاضر در بازی سلاحی متفاوت با ویژگی خاص داده شده است که باعث زیباتر شدن و متفاوت بودن افراد شده است. باید کنترل نیروهای هوایی، زمینی و حتی دریایی را به دست بگیرید و هرکاری لازم است را انجام دهید تا برنده میدان جنگ باشید. نکته قوت بازی قدرت کنترل مناسب بر نیروهای جنگی است که باعث شده است تا گیمر تسلط بیشتری بر بازی داشته باشد. هم اکنون این بازی زیبا را از سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شبیه ساز جنگ,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World

 

دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World

░  نسخه Skidrow + کرک  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی تاریخی و زیبای Making History 2 The War of the World را طبق درخواست کاربران عزیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا در یک بازی استراتژیک متفاوت تجربه جدیدی را کسب نمائید. در این بازی به دور از دغدغه گرافیک بالا ولی در یک گیم پلی عالی به دنیای هیجان انگیز جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما  و جذابیت بازی خواهد شد. کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و کنترل نیروهای دریایی، زمینی، هوایی را به دست بگیرید وقلب دشمن حمله ور شوید. امکان ساخت کارخانجات، شرکت های سازنده سلاح، ساختمان های امنیتی، پناهگاه و … وجود دارد که هریک در مستحکم سازی تیم شما سهیم خواهند بود. انواع تاکتیک های استراتژیک، گیم پلی فوق العاده، محیطی ساده، استراتژی تاریخی و مدرن، استفاده از مکانیک بازی قدرتمند در ساخت از ویژگی های بارز این گیم زیبا و ساده می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

پوریا سرمستی یک شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگ جهانی دوم,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید و کم حجم استراتژی میراث پادشاه King Legacy 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید و کم حجم استراتژی میراث پادشاه King Legacy 2011

بازی های استراتژیک به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در میان دیگر سبک ها، محبوبیت زیادی دربین گیمرها کسب کرده است. این بار تیم ایرانیان دانلود با یک بازی استراتژیک و بسیار متفاوت تر از سایر بازی های موجود در این سبک، که میراث پادشاهی نامیده می شود، در خدمت شماست. آخرین پادشاه و حاکم سرزمینی زیبا درگذشته است و آشوب و هرج و مرج این سرزمین پهناور را فراگرفته است و جنگ بر سر مالکیت تخت پادشاهی هر روز به اوج می رسد. شما آخرین بازمانده از نسل این پادشاه مردم دوست هستید که در نقطه ای دور افتاده و با تعداد نیروهای کم باید از پس دشمنان خود بر بیایید و با نابودی آن ها تخت پادشاهی خود، که میراث اجدادی شماست را پس بگیرید، به عبارتی  نقش پسر پادشاه یعنی یک شاهزاده را ایفا خواهید کرد که باید برای اثبات جایگاه خود باید با شورشیان مدعی بجنگد. بازی فانتزی با محیطی بسیار زیبا و امکانات بسیار زیادی پیش روی شماست که بی شک نظر شما را جلب خواهد کرد. بازی زیبا و کم حجم King Legacy را که در اوایل سال 2011 منتشر شده است را هم اکنون می توانید دریافت کنید.

پوریا سرمستی سه شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی میراث پادشاه,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 113012
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content