computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0

 

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

زمین مورد تهاجم عوامل و موجودات بیگانه قرار گرفته است. مبارزان حرفه ای از سراسر دنیا گرد هم آمده اند و اینجاست که ملیت، رنگ پوست، جنسیت و بسیاری از عوامل دیگری معنی ندارد فقط اتحاد است که باعث پیروزی انسان ها خواهد شد. Agent Liu ، Jared Joe ، El Camarada و کاپیتان Smith چهار قهرمان از نقاط مختلف کره خاکی حضور بهم رسانده اند تا از بشریت و زمین دفاع کنند. Bunch Of Heroes 1.0 عنوان بازی فوق العاده هیجان انگیز و زیبایی است که توسط کمپانی NGD Studios حمایت یافته و منتشر شده است. بازی آنلاین تا سقف 4 نفر، گرافیکی انیمیشنی و زیبا، امکان انتخاب کاراکتر اول توسط گیمر، محیط و مناطق مختلف بازی در سراسر زمین از ویژگی های این بازی کم حجم و جدید محسوب می شود. این بازی زیبا برای اولین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم ایرانیان دانلود ارائه شده است بدین امید که مورد پسند کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی تیم قهرمانان,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company

 

 

دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company

░  نسخه کامل + کرک  ░

•••● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•••

بازی مهیج و فوق العاده زیبای NecroVisioN : Lost Company که داستان آن از زبان قهرمان اصلی داستان بیان می شود، پیش درآمدی بر FPS وحشتناک مدرسه قدیمی است که اتفاقاتی را که قبل از شروع داستان NecroVisioN اتفاق افتاده است پوشش می دهد. این بازی هیجان انگیزدر سال 2010 توسط کمپانی 1C منتشر یافته است و تحت حمایت شرکت The Farm 51 می باشد. بازی دارای چندین مرحله، کاراکتر، اسلحه و عناصر بازی متحد است. بازیکنان هم اکنون به عنوان یک سرباز WWI آلمانی که قدرت های شیطانی رها شده را توسط جنگ ها و ستاره ها برای جنگ دوباره با آنها می یابد، ایفای نقش می کنند. نهایتاٌ بازیکن سربازان گردهم آورده شده از همه ملیت ها را در جنگ های بزرگ در برابر مردگان و شیاطین رهبری می کند. سرانجام بازیکنان اولین ساحرانی می شوند که Simon Bukner در NecroVisioN گفت که غالب شده اند. برخی از خصوصیات این بازی بدین شرح است : 10 مرحله جدید در مبارزه تک نفره، 15 کاراکتر جدید، 6 اسلحه جدید، تنوع در ارتقاء اسلحه های مخصوص، چندین تکنیک رزمی اضافی، 3 نقشه حدید و چند رویه جدید بریا بازی های چندنفره، افکت های بصری جدید مانند سایه های ملایم، وسائل نقلیه قابل راندن جدید شامل تانک FT17 و هواپیمای Halberstadt CL.II که برای جنگ استفاده می شوند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی NecrovisioN : Lost Company,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011

 

دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

چوبی وقتی بیدار می شود تمامی همنوعان ودوستانش تبدیل سنگ شده اند. و سکوت همه جا را در برگرفته است، گویا یک اتفاق یا چیزی شبیه جادو بوده باشد که توانسته چنین کاری کرده باشد ولی به نظر می رسد چیزی بیشتر از یک راز در پشت پرده ها نهفته است. چوبی سفر خود را آغاز می کند و به دنبال ماجراجویی خواهد رفت تا  ریشه این واقعه را یافته و طلسم را بشکند. چه اتفاقی این بلا را سر چوبی آورده است آیا یک شخصیت پلید در بازی نهفته است؟ آیا چوبی موفق خواهد شد دوستان چوبی اش را نجات دهد؟ آیا چوبی یارای مقابله با غول سنگ نشان را دارد؟ سرنوشت پرخطری را در پیش دارید. همه این وقایع را در یک بازی سه بعدی بسیار زیبا با داستانی قوی را تجربه خواهید کرد. ماجراجویی پر از خطر در انتظار شماست و در این راه یک دوست غول پیکر شما را همراهی خواهد کرد. سه تیر های چوبی و همچنین پرش های بلند او در این راه نیز به گیمر کمک خواهد کرد تا از پستی ها و بلندی ها و از دست شروران در امان بماند. 12 مرحله بسیار زیبا، سبک هنری و حرفه ای در گرافیک، رویکردی جدید بر پلتفرم کلاسیک و دنیایی عجیب از بازی همه و همه دست در دست هم داده اند تا OIO: The Game از کمپانی Uncanny Games را در لیست بازی های فراموش نشدنی امسال جای دهند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی جنگجوی چوبی,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011

░  نسخه کامل + کرک  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▌  کاهش حجم بازی از 8.2 گیگابایت به 6.7 گیگابایت بدون حذفیات ▌

The Cursed Crusade عنوانی بسیار غنی با ایده های جالب است. این بازی در زمستان سال 1198 اتفاق می افتد و ماجرای دو مسافر را که شاد و سرخوش هر کدام مسیر خود را می روند، به تصویر می کشد، اما سرنوشت چیز دیگری در آستین دارد و این دو را نزدیک به هم می کند. Denz de Bayle به دنبال پدر خود می گردد که طی سومین جنگ صلیبی گم شده و شخصیت دیگر استبان نویمبر (Esteban Noviembre) است که یک دزد حرفه ای است. این بازی از آن دسته عناوینی است که با دوستان خود آن را بازی می کنید و هیجان بخش Co-Op را در قالب داستان با هم تجربه می کنید. Hack And Slash بازی بسیار لذت بخش است، شما می توانید انتخاب کنید که در نقش کدام یک از این دو قرار بگیرید و کدام یک دوستتان باشد، اما اگر بازی را به صورت تک نفره می روید، می توانید در نقش یکی از شخصیت ها قرار گرفته تا دیگری توسط هوش مصنوعی کنترل شود. در بازی قابلیتی به نام Soul Burn وجود دارد که نوعی حرکت جادویی است و در آن می توانید با کند کردن حرکات دشمنان، ضربه مهلکی به آن ها بزنید. نکته درخشان این است که بازی تنوع بالایی دارد و مأموریت ها خیلی متفاوت هستند و این موضوع در محیط ها هم به چشم می آید. شما می توانید در طول بازی از اشیاء محیط برای منهدم کردن دشمنان هم استفاده کنید. مثلا اگر نزدیک یک کباب پز باشید، می توانید صورت دشمن را به آن بچسبانید و یا سر آن ها را به دیوار و اشیاء اطراف بزنید. بازی از موتورگرافیکی قدرتمندی برخوردار است و دنیایی مرموز را در خود جای داده است که گیمر را هیجان زده خواهد کرد. بازی توسط دو کمپانی Atlus و dtp entertainment حمایت یافته و توسط شرکت Kylotonn Entertainment منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی The Cursed Crusade 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011

 

دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011

░  نسخه کامل به همراه نسخه BlackBox  ░

░ کرک Skidrow + آپدیت شماره یک  ░

Charles Jericho امپراطور خشن سانفرانسیسکو و یکی از بزرگترین جنایتکاران می باشد که باید به دست John Tanner مجرب بازداشت شود. جان تانر یک کارآگاه سخت کوش و مبارز است که تمامی افکارش را معطوف به نابودی تبهکاران کرده است و تجربه بسیاری در این زمینه دارد.دست فرمان جان را می توان یکی از مهمترین مهارت وی معرفی کرد که در مأموریت های غیرممکن به کمک وی خواهد آمد. در بازی چیزی به نام محدودیت معنی ندارد، به آسانی می توانید از میان صدها مدل مختلف ماشین، خودروی خود را انتخاب و به مأموریت خود ادامه دهید. امکان بازی آنلاین تا سقف 6 نفر، تجربه ای شگرف از دنیای رانندگی، لایی کشیدن، محیطی واقع گرایانه و تخریب پذیری ماشین ها و اشیای محیط، امکان مشاهده مجدد تعقیب و گریزهای حرفه ای، گیم پلی روان ولی حرفه ای، صداگذاری های حرفه ای و گرافیکی فوق العاده قدرتمند را Ubisoft زمینه اصلی این بازی کرده است تا انقلابی در عصر Action، Driving را به پا کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگن بازی Driver: San Francisco 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 113397
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content