computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید

 

دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

آپدیت و پچ ها را می توان یکی از محبوب ترین ها در عرصه بازی دانست چرا که با نصب آن ها گیمر متوجه وسعت و گستردگی بیشتر بازی شده و از آن لذت می برد. از طرفی مهم ترین دلیلی که باعث محبوبیت آپدیت ها وپچ های ارائه شده پس از انتشار بازی می شود برطرف کردن باگ های گرافیکی و نرم افزاری است. و در سال 2011 که می توان آن را سال درخشش بازی های کامپیوتری لقب داد نیاز به این دسته از افزونه های بازی بیشتر احساس می شود. از این رو مجموعه سه آپدیت کامل که شامل آپدیت شماره یک بازی محبوب 2011 Hard Reset، آپدیت شماره یک بازی 2011 Call Of Juarez: The Cartel و آپدیت شماره یک و دو بازی پرطرفدار Red Orchestra 2 Heroes Of Stalingrad 2011 می باشد را برای گیمرهای عزیز آماده کرده ایم تا توسط این افزونه ها دنیای جدیدی را به گیم مورد نظر خود بخشیده و از آن لذت ببرند. تمامی این آپدیت ها نسخه معتبر Skidrow می باشد و هریک از این آپدیت ها در نوبه خود باعث ایجاد تغییراتی در بازی شده و با افزودن مراحل، اسلحه ها و برطرف سازی باگ های نرم افزاری و گرافیکی سعی در بهتر کردن بازی دارند، لذا پیشنهاد می کنیم چنانچه که این سه بازی مشهور را تابه حال دانلود نکرده اید، از آرشیو وب سایت ایرانیان دانلود دریافت و با اضافه کردن این آپدیت ها وارد دنیای بازی شده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی سه بازی آپدیت شده,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011

 

دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011

░  نسخه کامل + کرک  ░

بعد از شکست Aziraal یعنی خدای آتش ،Dark Lord Gandohar تقریبا به هدفش یعنی خراب کردن توازن بین عناصر چهارگانه میرسد و جادوی سیاه زمین را پر میکند. Gandohar که امکان سیطره بر جادوی سیاه را میبیند از قدرت aziraal که درون جسم Kyra (خواهر شما در قسمت اول بازی) شده است استفاده میکند، Kyra با اینکه از نوادگان Orphans بود اما این فشار را نمیتواند تحمل کند، در اینجا Antaloor (سرزمین قسمت اول بازی) هم که در چنگال او آمده نقشه ی جدیدی را از درون قلعه ی خود در Oswaroth میکشد.پنج سال از حوادثی که جهان را تا لبه ی نابودی برد میگذرد، شما در یکی از سیاهچال های Gandohar زندانی هستید ، آزادی و امید نجات خواهر خود را از دست داده اید درست زمانی که یاس وجودتان را دارد میگیرد امید از جایی وارد میشود که کسی فکرش را هم نمیکرد. Orc ها که نژادی که شما از آنها متنفرید یک گروه نجات را برای آزادی شما از زندان فرستاده اند، شما وارد یک جهان حتاکی شده توسط شیطان میشوید و حالا باید گذشته ی Gondohar را به امید پیدا کردن نقطه ی ضعف او کشف کنید وگرنه خواهر خود را برای همیشه از دست میدهید… این داستان بازی Two Worlds II بود که در نوع خود بی نظیر است. برخی امکانات بازی بدین شرح معرفی شده اند : سیستم چنگیدن نرم با انواع حملات و جاخالی و حیله های مخصوص، تکنولوژی مدرن و امکانات خاص با استفاده از موتور قدرتمند GRACE، تعداد زیادی Mini-game در بین بازی، user interface قابل درک برای سیستم DEMONS Magic و PAPAK Alchemy، سربازان Mercenary و موجودات زاده شده توسط جادو که همراه شما خواهند آمد، سیستم پیچیده ی مدیریت بر روی وسایل قابل حرکت و قابل استفاده، امکان Special CRAFT که میتوانید در تک تک زره و سلاح خود تغییر بدهید، تعداد زیادی Boss همراه با استراتژی مخصوص در چنگ و جوایز بی نظیر، سیستم MoSens قابل انعطاف با توانایی حرکات واقعی در حالت عادی و جنگ، امکانات مختلف حرکت مثل راه رفتن، دویدن، دویدن سریع، اسب سواری، شنا، قایق سواری و teleport، داستان گیرا با تعداد زیادی Cut-scene، مالتی پلیر وسیع همراه با building/setup simulation . این بازی زیبا توسط سه کمپانی TopWare Interactive و Reality Pump و SouthPeak Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا ودرخواستی را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نموده و از آن لذت ببرید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Two Worlds II 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt

 

دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt

░ نسخه  Reloaded + کرک ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

در سال 2008 انیمیشنی با عنوان Bolt ( تیزپا ) به کارگردانی Byron Howard و Chris Williams منتشر شد که نمره های قابل قبولی از سایت های تحلیل گر کسب کرده و محبوبیت بسیاری نزد دوستداران انیمیشن بدست آورد و داستان آن مربوط خارج شدن Bolt ( سگ سفید تیزپا ) از صحنه فیلمبرداری و مواجه شدن با خطرات و ماجراجویی هایی بود. حال گروه Reloaded یک کپی از نسخه PC این بازی را برای دوستداران به ارمغان آورده است تا این انیمیشن زیبا را در قالب یک بازی و با داستانی متفاوت و بسیار هیجان انگیزتر ( الهام گرفته از داستان انیمیشن) دنبال کنید. Bolt به همراه دخترکی باهوش به سراغ ماجراجویی و خطر می رود و نیروهای فوق العاده که هیجان را دربر دارد از Bolt و دخترک محافظت می کند. بازی از موتور گرافیکی فوق العاده ای بهری می برد. انجام حرکات جالب و تاکتیکی توسط Bolt که با استفاده از چشم های خود لیزرهای کشنده سبز رنگی را به طرف دشمن پرتاب می کند و چابکی دخترک برای عکس العمل سریع در برابر دشمنان و استفاده از سلاح های خاص می تواند شما را در راه های دشوار همراهی کند. بازی در کشورهای بزرگی همچون روسیه، چین و ایتالیا ادامه خواهد داشت و در هر مرحله با اتفاقات جالبی روبرو می شوید. این بازی زیبا برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی تیزپا,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011

 

دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011

░ نسخه کامل و  کرک شده THETA ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

پنج سال قبل یکی از دوستان دوخواهر با نفرین یک جادوگر به موجود عجیبی تبدیل شد که در اصطلاح به آن جن پری نما میگویند. Elise و Chante راهی سفر پرخطری می شوند تا راه بازگشت، و شکست طلسم را بیابند ولی جادوگر بدذات هم ساکت ننشسته و موجودات تسخیر شده را به مبارزه با Elise و Chante فرا می خواند. در بازی درمراحل مختلف با یکی از دو کاراکتر اول بازی یعنی Elise و Chante همراه خواهید بود. و باید توانایی ها و استعداد این دو خواهر جنگجو را کشف کنید تا به آسانی با دشمنان خود مبارزه کنید، در مسیر سفر ماجرایی با افراد خاص آشنا خواهید شد که نمونه آن Aira مغازه دار فالگیری است که به کمک شما خواهد آمد. همان طور که پیداست بازی از انیمه های ژاپنی گرفته شده است و از محیط زیبایی بهره می برد. حجم مناسب، گرافیک قابل قبول، گیم پلی عالی و محیطی فانتزی، وجود گنج های نهان در مسیر، دنیای جدید سراسر هیجان برای گیمر، امکان ماهیگیری در بازی، کنترل کامل بر کاراکتر از دیگر ویژگی های این بازی زیبا می باشد. این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی دو خواهر جنگ جو,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

 

دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010

░ نسخه اصلی و سالم + کرک Skidrow  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی افسانه ای و مهیج Konung 3 Ties Of The Dynasty در سال 2010 توسط کمپانی 1C و با ژانر RPG منتشر شد که سبکی اکشن و ماجرایی را در بر گرفته است. داستان بازی حکایت از افسانه ای اسکاندیناوی را به نمایش می گذارد که در زمان به اوج رسیدن قهرمانان مبارز بوده است. بدین ترتیب که قهرمانی که بیشترین دست آورد را در حفاظت از قلرو پادشاهی داشته باشد به مقام ریاست مبارزان خواهد رسید. محیط بازی متشکل از قلعه های روم، اسکاندیناوی های کهن، تاریخ اسلاو ها و … می باشد و در کل محیطی بسیار کلاسیک آمیخته با افسانه های هیجان انگیز بازی را اداره می کند. باید در یک سفر ماجرایی و خطرناک قدرت خود را نشان داده و به مصاف دشمنان پادشاهی بروید و تاریخ جدید را در Woodland رقم بزنید. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است ولی گیم پلی آن فوق العاده قدرتمند و کاربر پسند می باشد. این بازی برای اولین بار در بین سایت های ایرانی توسط تیم ایرانیان دانلود ارائه شده است بدین امید که رضایت کاربران عزیز را کسب کرده و مورد پسند واقع شود.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 274
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 113369
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content