computer-dl

پوریا سرمستی

computer-dl

http://computer-dl.loxblog.com

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

ایرانیان دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

ایرانیان دانلود

 
کاربر مهمان، خوش آمديد!   امروز  
 
فهرست اصلی
لینکهای سریع
صفحه اول
آرشیو
ایمیل
موضوعات





آرشیو مطالب

لینکستان
آرشیو تماس با ما


دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید ماجرای جشن هالووین Costume Quest 2011

▐نسخه سالم و کرک شده THETA  ▐

Costume Quest 2011 عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که یک RPG سوم شخص قدرتمند نیز می باشد. جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود که هم اکنون می توانید برای نسختین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ماجرای جشن هالووین,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود بازی جدید و مهیج مدافعان سیاه چال Dungeon Defenders 2011

 

دانلود بازی جدید و مهیج مدافعان سیاه چال Dungeon Defenders 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

باید سرزمین Etheria را از شر شیاطین نجات دهید. 4 جنگجوی کهن و قدرتمند از نقط مختلف زمین گرد هم آمدند تا سرزمین ادریا که مورد هجوم شیاطین قرار گرفته است توسط قدرت های مأورا خود را نجات دهند. بازی اکشن آمیخته با ماجرا و داستانی فوق العاده قدرتمند دست در دست هم داده اند تا یک بازی خاطره انگیز را در سال 2011 رقم بزنند. از میان چهار اسطوره که هریک ویژگی های خاصی نیز دارند یکی را برگزیده و به سراغ جنگ تن به تن با شروران مهاجم بروید.در آن لحظه ممکن است 100 سرباز از دست آموزان شیاطین به سمت شما حمله ور شوند، پس باید تمرکز و سرعت عمل را در نظر داشته باشید. گیم پلی فوق العاده قوی و قابلیت Co-Op بر بازی حکمرانی می کند که آمیخته با گرافیکی پویا یک بازی باورنکردنی را به ارمغان آورده اند. بازی Dungeon Defenders دارای قابلیت آنلاین تا سقف 4 نفر را داراست و بی شک شما را به وجد خواهد آورد. این بازی هیجان انگیز را حتما به آرشیو بازی های خود اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه سالم و تست شده این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی مدافعان سیاه چال,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید و ترسناک The Haunted: Hells Reach 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید و ترسناک The Haunted: Hells Reach 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

آخرالزمان فرا رسیده است، مردم به خون هم تشنه اند، و هم دیگر را میدرند. شیطان از قعر جهنم به زمین آمده است و به یکی از معابد پناه آورده است. هدف او رستاخیز و نابودی کل زمین است و حال اینجای داستان است که نقشه مأموریت ها برای قهرمان بازی رقم می خورد. درست است به نبرد شیطان خواهید رفت و مردمی شیطان صفت که به طلسم شیطان دچار شده اند. بازی دارای 4 کاراکتر اول و در اصل، نقش های اصلی را برعهده دارند که به انتخاب خود می توانید یکی از آنها را برگزیده و وارد دنیای وحشتناک رستاخیز شوید.انواع سلاح، قدرت های فوق بشری، کمک رسانی فرشتگان و انواع تاکتیک های مبارزاتی با اسلحه در اختیار شماست تا در این راه خطرناک شما را یاری کرده و برای نابودی شیطان در کنار شما باشند. بازی را شبیه سری بازی های DeadIsland خوانده اند که این شباهت دور از باور نیست، چرا که گیم پلی علی به همراه گرافیکی فوق العاده از بازی پشتیبانی می کنند که گیمر را به وجد می آورد. این بازی زیبا توسط کمپانی KTX Software حمایت یافته و توسط شرکت معروف ValuSoft منتشر شده است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی The Haunted: Hells Reach 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

دانلود رایگان بازی جدید Renegade Ops 2011

 

دانلود رایگان بازی جدید Renegade Ops 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

به دنیای جهنمی تخریب گران خوش آمدید، استودیوی سازنده ی سری Just Cause ، یعنی Avalanche یک قرارداد با Sega برای انتشار بازی جدید خود به نام Renegade Ops برای PC , PSN و Xbox Live Arcade بست که طبق گفته های کمپانی ناشر در پاییز 90 منتشر شد. این بازی در سبک Twin Stick Shooter می باشد و با استفاده از موتور Just Cause 2 یعنی Avalanche Engine 2.0 ساخته می شود. ولی دوربین در راستای آرکید شدن بازی، دید از بالاست. ( Top down ) این بازی شامل بخش تک نفره، بخش دو نفره به صورت Split-screen و بخش چند نفره ی آنلاین خواهد بود که تا چهار نفر را پشتیبانی خواهد کرد. Avalanche تجربه ی این بخش را Co-op رقابتی خواند، زیرا شما گرچه با هم بازی می کنید، ولی با یکدیگر بر سر کسب بالاترین امتیاز رقابت می کنید. گیمر در نقش یک شخصیت در یک یگان سیار کماندویی پشت خط دشمن را بازی می کنند تا Inferno یک مرد دیوانه ی تروریست را شکست دهند. شما در محیط های گوناگونی به همراه شخصیت های مختلف در وسایل نقلیه ی مختلف بازی می کنید. هر کدام از این وسایل، اسلحه ی مخصوص به خود را دارند. مثل شوک الکتریکی مغناطیسی یا Gatling Gun. در بازی Upgrdae و Power Up هم وجود خواهد داشت. بازی سراسر هیجان را پیش رو دارید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی Renegade Ops 2011,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

بازی جدید ارباب حلقه ها: جنگ در شمال Lord Of The Rings:War In The North 2011

 

 

دانلود بازی جدید Lord Of The Rings:War In The North 2011

▐نسخه سالم و کم حجم BlackBox + کرک، بدون حذفیات ▐

سری بازی های The Lord of the Rings افت و خیزهای خاص خود را داشته و در سبک های مختلفی (استراتژی، نقش آفرینی و اکشن) هم عرضه شده اند. جدیدترین نسخه از این بازی، سبکی Action-RPG دارد که در شمال Middle Earth اتفاق می افتد. Middle Earth در War of the Ring جایی بسیار تاریک و خشن می باشد. نژاد خود را می توانید بین جن (Elf)، کوتوله (Dwarf) و انسان (Human) انتخاب کرده و وارد دنیای نبرد شوید. هر نژاد به نظر خیلی منحصر به فرد است و کلاس های خاص خود را دارد. نژاد انسان از Dunedain Rangerها تشکیل شده و بدین معنی است که کلاس شما می تواند تیرانداز و یا یاغی باشد. همچنین یاران حلقه بدین ترتیب معرفی شده اند که، ارادان : یکی از رنجرهای شمال است . او یک کماندار ماهر است و میتواند از هر فاصله ای تیراندازی کند. همچنین او می تواند از یک شمشیر و یه زره ، دو شمشیر در دست و یا یک شمشیر در دو دست استفاده کند . اندریال : او جادوگر تیم است . او نیز میتواند دیواری از نور ایجاد کرده و همرزمانش را مداوا کند . و زنده نگه دارد . فارین : او بسیار قوی است و میتواند تا حد زیادی مقاموت کند . او میتواند مانند یک سد محکم دربرابر دشمنان ایستادگی کند . او از لحاظ تاکتیکی سد گروه است . اگاندور: اودشمن اصلی گروه کوچک ما در بازی است . WITM براساس انچه که دیده ایم . یک عنوان جدی و سیار امیدوار کننده ای است . که به هیچ یک از عناوین قبلی شباهتی ندارد . و وارد دنیای نبرد شوید. قابلیت ارتقاء سلاح ها و کیفیت نقش آفرینی کاراکترها با توجه به کسب تجربه و دیگر موارد که در بازی شاهد آن خواهید بود، نیز امکان پذیر است. از محیط های بازی می توان به از Rivendell و Fornost اشاره کرد که هریک متنوع و جالب هستند . دشمنان بازی هم، نژاد های معروف ارک ها (Orc) و گابلین ها (Goblin) هستند و حتی غول ها (Troll) هم وجود دارند. سایر موجودات معروف هم مثل عنکبوت های بزرگ در این شماره وجود خواهند داشت. دشمن اصلی این بازی آگاندار (Agandaur) است که نقش بزرگی را در پیشبرد نقشه های سائورون (Sauron) دارد و خیلی شیطانی به نظر می رسد و به احتمال زیاد Boss آخر بازی خواهد بود. بازی از گرافیکی عالی بهره می برد و گیم پلی منحصربفردی آن را اداره می کند، هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود به طور رایگان دریافت نمائید.

پوریا سرمستی شنبه 1 بهمن 1390برچسب:دانلود رایگان بازی ارباب حلقه ها,  نظر بدهید! ادامه ادامه مطلب

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی
دانلود بازی ترسناک و مهیج قلعه زامبی ها Fort Zombie: Romero Mod
دانلود بازی جدید و زیبای Warhammer 40,000 – Space Marine
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Hard Reset 2011
دانلود پکیج تمامی نسخه های بازی محبوب سرباز کوچولو Metal Slug Complete Collection
دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games
دانلود بازی فوق العاده زیبای سام در شهر عجایب Clover: A Curious Tale
دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad 2011
دانلود بازی جدید و اکشن Two Worlds 2 Pirates Of The Flying Fortress 2011
توجه.توجه.توجه...
دانلود بازی جدید کم حجم و مهیج تیم قهرمان ها Bunch Of Heroes 1.0
دانلود بازی اکشن و فوق العاده زیبای NecrovisioN : Lost Company
دانلود بازی جدید کم حجم و فوق العاده زیبای جنگجوی چوبی OIO: The Game 2011
دانلود بازی جدید و فوق العاده هیجان انگیز The Cursed Crusade 2011
دانلود رایگان بازی کامپیوتری بسیار زیبا و محبوب Driver: San Francisco 2011
دانلود رایگان جدیدترین آپدیت های سه بازی مشهور و جدید
دانلود بازی مهیج و زیبای Two Worlds II 2011
دانلود بازی انیمیشنی و فوق العاده مهیج تیزپا Bolt
دانلود بازی جدید و فانتزی دو خواهر جنگجو Chantelise A Tale of Two Sisters 2011
دانلود بازی افسانه ای و فوق العاده هیجان انگیز Konung 3 Ties Of The Dynasty 2010
دانلود بازی جدید مأموریت جهانی: کماندو در لیبی Global Ops Commando Libya2011
درباره وب
به وبلاگ من خوش آمدید

آمار کاربران
 
چه کسانی به ما لینک دادند؟

نوسندگان
پوریا سرمستی

لینک دوستان
موزیک ایرانی و خارجی (رپ)
اسرار زندگي
گیم
games
دانلود سریع و جدید
دانلود games
Rapid-dl بزرگترین مرجع دانلود
سرزمين عاشقان
گردشگری ترکیه
دانستنی ها
نمونه سوالات ریاضی راهنمایی
همه چیز خنده دار
ایرانیان دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانیان دانلود و آدرس computer-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب وبلاگ کتاب الکترونیکی

بخش ویژه

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 113371
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



Alternative content